zondag 4 augustus 2013

fietsen en lopen

Vandaag vieren we Teuntje haar verjaardag. Morgen wordt ze 8! Ze heeft van ons een schitterende old-school Gazelle fiets gekregen met een rekje en krat voorop zodat ze naar de manege haar cap en verzorgkoffer makkelijk mee kan nemen. En naar school haar schooltas. Vanmiddag feest met iedereen die niet op vakantie is!

En dan stond er vanmorgen nog een 21 km loop op het programma. Net te ver voor Teun anders was ze zo meegefietst. Terwijl 2 zussen van mij hun kilometers op het frisse Terschelling maakten, vertrok ik met de benenwagen richting diergaarde Blijdorp en door naar Maashaven. Best een felle zon maar de warmte viel rond half 10 nog mee. Bidon water mee op mijn rug. In de Maastunnel en de havens vond ik verkoeling van het water en ook over de bruggen leek ik een zeewind te voelen. Het ging eigenlijk best goed. Iedere 5 km netjes gedronken en bij Rijnhaven nog mooie foto's gemaakt van de industriƫle haven en de schitterende skyline van Rotterdam! Na 22 km kwam ik flink bezweet weer thuis. Nog steeds op schema voor de Terschellinger berenloop, ik ben tevree!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten